نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مشتریان دست به نقد بونوچی او را وسوسه کرده اند

مشتریان دست به نقد بونوچی او را وسوسه کرده اند

داستان علاقه‌مندان مدافع 32 ساله یووه در مارکت تابستانی از پی‌اس‌جی فراتر رفته و پای پیشنهادات وسوسه‌برانگیز باشگاه‌های منچستر سیتی و نیویورک سیتی نیز برای به خدمت گرفتن او به میان آمده است.

 

آلفردو پدولا، خبرنگار Sportitalia در حالی از پیشنهاد سه باشگاه مذکور پرده برداشته که مدعی است تاکنون هیچ‌گونه مذاکره رسمی در این خصوص صورت نگرفته است.

 

در همین خصوص، پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی نیز بارها از لئوناردو بونوچی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا نام برده و ویژگی او را نه تنها در دفاع، بلکه در توانایی‌هایش در بازی رو به جلو دانسته است.

 

همانطور که در خبرهای پیشین نیز ذکر شد، پاری‌سن‌ژرمن با پیشنهادی 7 میلیون یورویی سعی در جذب این بازیکن دارد. اما ساری طی تماسی تلفنی از بونوچی خواسته تا به عنوان عضوی از یووه، در این تیم باقی بماند.

 

با این حال با توجه به پیوستن احتمالی ده‌لیخت به یووه و حضور مریح دمیرال، ترافیک 5 نفره مدافعان بیانکونری و رقابت بر سر حضور در زمین، احتمال هرگونه تغییری را به وجود خواهد آورد. علاوه بر این از آنجایی که دنیه‌له روگانی در امپولی سابقه همکاری با ساری را داشته و از او به عنوان یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی بانوی پیر نام برده می‌شود، می‌توان شانس این مدافع 24 ساله را برای حضور مستمر در زمین بیشتر دانست. اتفاقی که می‌تواند بونوچی را به سمت درهای خروجی باشگاه بکشاند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: